Friday, January 8, 2010

Su an ne dusunuyorum-2

Mesela ne dusunuyorum?

1) Mesela blogun noktalarinin cok bir cicili bicili oldugunu dusunuyorum.
Burda yazip yazip o noktalar yuzunden yazdiklarimi kendim bile ciddiye almazmisim
gibi geliyor ama boyle birakacagim bir sure.

2) Sahip oldugum tek bilgisayarin (aslinda laptop) Ingilizce klavyesi oldugundan ilk defa sikayetci oldum. Icten ice bunu havali bulsam da yazdiklarimin altinda surekli cikan kirmizi isaretler beni yakinda deli etmeye baslar. Kendime itirafim: sadece Ingilizce klavyem olmasinin beni bugune kadar etkilememis olmasindan hoslaniyorum (ama bunun yabanci dil yetenegimle paralel olmadigini dusunuyorum).

3) Bu blogu ne kadar devam ettirebilecegimi dusunuyorum mesela. Bunun disinda neredeyse devamli birseyler post edebildigim bi blogum olmasina karsin, daha once devam ettirmeyi basaramadigim bloglarimda oldu. Gercekten bunun ne kadar surecegini cok merak ediyorum.
Genelde surekli dusunmekte oldugum seyleri keske oturup yazsam diye dusunurum. Bu tur dusunceler genelde Cuma Cumartesi geceleri tek basima ne yapsam diye dusunurken gelir (demekki oynadigim oyundan sikilmisim), o gece kafami toplayamayacak kadar yorgun oldugumdan ertesi gune ertelenir, ertesi gun gerek Pazar gunu oldugundan gerekse aklima gelenleri eskisi kadar heycan verici bulmadigimdan sonsuza ertelenirler. En azindan bu sefer oturup yaziyorum.

4) Biraz daha yazdiktan sonra ese dosta "benim soyle bir blogumda vardi" diye kart atmaya baslarim (utanarak). Sonrada muhtemelen "ya acaba onu uzecek birsey yazdim mi" yok efendim "bu bundan kirilir mi" diye dusunmeye baslarim. O yuzden su an nasil bir pazarlama plani izlesem bilemiyorum. Herhangi bir fikir? Kime soruyorum?

5) 4. maddenin hemen bitiminde mouse umla "acaba ne kadar yazmisim" scroll'u yaptim. Bu pek iyiye isaret degil. Bunu cocukkende yapardim. Ne kadar iyi yazdigimi hala kelime sayisi hatta daha dogrusu metin santimetresi ile olcuyor oldugumu gormekten utanc duyuyorum.

6) Bu blogdan cikacak en kotu sonuc sanirsam surekli ben ben ben diye devam eden postlar yazmam olur. Olur ama daha baska ne yazacagim?

7) Son olarak soyle birsey dusundum. Dedim ki"Bunu kimse okumasa Annem okur", o da super olur. Annem bir roman yazacagim diyordu. Sanirim kendi hayatini yazmak istiyordu. O na ne oldu? Acaba o da benim Haftasonu/geceyarisi gazlarina mi kurban gitti?



2 comments:

  1. canım benim senin burada bir hayran kitlen var,haberin yok mu, hem de azımsanmayacak kadar üyesi var.Devamını bekliyoruz.
    Oy teyze

    ReplyDelete
  2. tamam yaziyorum ama yazdiklarima sinirlenip beni haslamak yok. Anlastik mi? :)

    ReplyDelete