Tuesday, January 12, 2010

Milliyet ah Milliyet...

Bugun tam daha onceden bahsettigim Milliyet sayacina birseyler yazmak icin girmistim ki, Milliyet benim beklentilerimi bile asti:

Asagidaki haberi su resim ile verdi mesela:

Eski sevgiliye korkunç taciz tuzagi (renkleri ben uydurmus degilim):


Milliyete yine genc dimaglarin fantazilerini destekledigi icin tam not veriyorum.

Tabi bu arada gunun diger basliklari soyleydi (Evet, hepsi ayni gunun haberleri):

"Japon kizlarin 20 yas cilginligi"

"Otel odasindan cikan fotograflar"

"İngiliz öğrenciler alkol sınırını aşıyor"


"Tam 1.000 erkekle cikti!"

"Erkeklerin kıskandığı adam dertli!
" - ana basligi terbiyem musade etmedigi icin yazmiyorum haha!

"Televizyon yıldızının kaset skandalı
"

"Ronaldo'nun güzel sevgilileri"


"Karısını bıraktı ona gitti"


"En kışkırtıcı 10 sahne
"


"Playboy'a 60'lık yıldız"


"Tüm zamanların en seksi ikonu"

ve benim favorim "Gogusleri buyuk ciksin diye!"

No comments:

Post a Comment